Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Evaluace formální správnosti a obsahu o rizikovém chování stránek pedagogicko-psychologických poraden v ČR v roce 2016
Hélová, Lucie ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Věchetová, Sonja (oponent)
Jméno: Bc. Lucie Hélová Vedoucí práce: Mgr. Roman Gabrhelík Ph.D. Název diplomové práce: Evaluace formální správnosti a obsahu o rizikovém chování stránek pedagogicko-psychologických poraden v ČR v roce 2016 ABSTRAKT Práce popisuje evaluaci formální správnosti a obsahu o rizikovém chování internetových stránek pedagogicko-psychologických poraden v České republice. Jelikož informační technologie jsou v dnešní době jedním z hlavních nástrojů, jak získáváme informace, je potřeba se zabývat kvalitou internetových prezentací. Cílem výzkumu je zhodnotit formální a obsahovou úroveň internetových stránek pedagogicko-psychologických poraden prostřednictvím průzkumu a obsahové analýzy. Teoretická část této práce vychází z odborné literatury a to jak českých, tak zahraničních odborníků, pojednává o rizikovém chování z pohledu adiktologie, dále o pedagogicko- psychologických poradnách, jejich účelu a postavení ve vzdělávacím systému. Praktickou část tvoří výzkum, realizovaný dotazníkovým šetřením. V rámci vytyčených cílů bylo zjištěno, že všechny PPP v ČR používají ke své prezentaci internetové stránky. Jejich kvalita je obecně velmi proměnlivá, a i ty nejúspěšnější nedosáhli ani 70% možných bodů hodnocení. Rozsah poskytovaných informací v problematice rizikového chování je nedostačující. Dále byly identifikovány...
Evaluace formální správnosti a obsahu o rizikovém chování stránek pedagogicko-psychologických poraden v ČR v roce 2016
Hélová, Lucie ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Věchetová, Sonja (oponent)
Jméno: Bc. Lucie Hélová Vedoucí práce: Mgr. Roman Gabrhelík Ph.D. Název diplomové práce: Evaluace formální správnosti a obsahu o rizikovém chování stránek pedagogicko-psychologických poraden v ČR v roce 2016 ABSTRAKT Práce popisuje evaluaci formální správnosti a obsahu o rizikovém chování internetových stránek pedagogicko-psychologických poraden v České republice. Jelikož informační technologie jsou v dnešní době jedním z hlavních nástrojů, jak získáváme informace, je potřeba se zabývat kvalitou internetových prezentací. Cílem výzkumu je zhodnotit formální a obsahovou úroveň internetových stránek pedagogicko-psychologických poraden prostřednictvím průzkumu a obsahové analýzy. Teoretická část této práce vychází z odborné literatury a to jak českých, tak zahraničních odborníků, pojednává o rizikovém chování z pohledu adiktologie, dále o pedagogicko- psychologických poradnách, jejich účelu a postavení ve vzdělávacím systému. Praktickou část tvoří výzkum, realizovaný dotazníkovým šetřením. V rámci vytyčených cílů bylo zjištěno, že všechny PPP v ČR používají ke své prezentaci internetové stránky. Jejich kvalita je obecně velmi proměnlivá, a i ty nejúspěšnější nedosáhli ani 70% možných bodů hodnocení. Rozsah poskytovaných informací v problematice rizikového chování je nedostačující. Dále byly identifikovány...
EVALUACE FORMÁLNÍ SPRÁVNOSTI A OBSAHU O RIZIKOVÉM CHOVÁNÍ STRÁNEK PEDAGOGICKO- PSYCHOLOGICKÝCH PORADEN V ČR V ROCE 2016
Hélová, Lucie ; Gabrhelík, Roman (vedoucí práce) ; Hrivíková, Zuzana (oponent)
Jméno: Bc. Lucie Hélová Vedoucí práce: Mgr. Roman Gabrhelík Ph.D. Název diplomové práce: Evaluace formální správnosti a obsahu o rizikovém chování stránek pedagogicko-psychologických poraden v ČR v roce 2016 ABSTRAKT Práce popisuje evaluaci formální správnosti a obsahu o rizikovém chování internetových stránek pedagogicko-psychologických poraden v České republice. Jelikož informační technologie jsou v dnešní době jedním z hlavních nástrojů, jak získáváme informace, je potřeba se zabývat kvalitou internetových prezentací. Cílem výzkumu je zhodnotit formální a obsahovou úroveň internetových stránek pedagogicko- psychologických poraden prostřednictvím průzkumu a obsahové analýzy. Teoretická část této práce vychází z odborné literatury a to jak českých tak zahraničních odborníků, pojednává o rizikovém chování z pohledu adiktologie, dále o pedagogicko- psychologických poradnách, jejich účelu a postavení ve vzdělávacím systému. Praktická část se zabývá praktickým výzkumem, který byl realizován dotazníkovým šetřením. V rámci vytyčených cílů bylo zjištěno, že všechny PPP v ČR používají ke své prezentaci internetové stránky. Jejich kvalita obecně je velmi proměnlivá a i ty nejúspěšnější nedosáhli ani 70% možných bodů hodnocení. Rozsah poskytovaných informací v problematice rizikového chování je nedostačující. Dále...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.